2010. július 6., kedd

Aki vagyok

Amiken mostanában keresztül mentem és amiket teszek, nem nevezhetők épp általánosnak vagy mindennapinak... legalább is szerintem.
Az új jelszavam "LÉGY ÖNMAGAD, GYŐZD LE A FÉLELMEIDET, VÁLTSD VALÓRA AZ ÁLMAIDAT!" lett.
Ehhez is tartom magam.

A héten újra beültem az iskolapadba... kreszre járok, motorozni fogok.
Régi-régi titkos vágyam volt ez.

A másik dolog pedig... ami hirtelen elhatározásból, egy a főnököm által meg nem fontolt, nekem címzett kijelentés nyomán keletkezett döntésem: pályázom.
Mindig is azt hittem, hogy ez a cég lesz, ahol hosszú távon megelégedettnek érezhetem magam.
De egyre inkább kezdem kilátástalannak látni a helyzetet... főleg a saját helyzetemet.
És a mai mondat nyomán olyan remények omlottak le és olyan falak emelkedtek, hogy azt hiszem, itt az ideje a sarkamra állni.

Igenis, hogy fontos vagyok, igenis, hogy sokat érek, sokat tudok!
Hát akkor keresek egy helyet, ahol ezt a megfelelő módon értékelni is tudják.

Ennyi.
Csak... gondoltam... megosztom veletek az aktuális küzdelmeim egy részét.

Jó éjt mindenkinek.

5 megjegyzés:

  1. Bizony-bizony, ne hagyd magad! Támogatom a hozzáállásodat!

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Ági!!!
    Ha rám hallgatsz, hagysz magadnak némi időt a két állás között - mondjuk egy motorostúrára. :)

    VálaszTörlés
  3. Veled vagyok. -- Volna miről beszélgetnünk.
    ... És nagyon-nagyon jó lenne!

    VálaszTörlés