2009. július 16., csütörtök

Lazaság a forróságban

Kedden lazítottam egy kicsit.
Semmi futás, semmi "este már nem eszem..." - egyszerűen átadtam magam az élvezeteknek! :)Jó, még mielőtt bárki is azt gondolná, hogy egyedül pusztítottam el ekkora mennyiséget, meg kell, hogy védjem magam: erre nem lennék képes!

Ez a kis kiruccanás persze meglátszott a másnapi eredményen:A számok alapján ugyan jobbnak tűnik, mint a hétfői, de a látszat sajnos csal.
Nem tudom, mi lehet az oka - valószínűleg a meleg is nagyban hozzájárul -, de futás közben úgy éreztem, mintha kaptam volna egy kövekkel töltött hátizsákot a hátamra... egyszerűen nem ment.

Ezek után a mai időn már nem is lepődtem meg:Nem vagyok egy forróságkedvelő.
A meleg (30-32 fokos) levegőt beszívva néha úgy érzem, minden van benne, kivéve oxigén.
Úgy meg nehéz a hatékonyságra koncentrálni.

Ilyenkor kezdem el várni az őszt...

Staying easy in the heat
I was being easy on Tuesday. No jogging, no "no eating after 6 pm" - just indulging myself in pleasures.

Before you think I gobbled it all (in the photo) up myself, have a re-think as I must tell you in my defence I would not be able to.

This little fling had a bearing on the numbers on the following day:

the figures say better than Monday's but something different is under the surface. I don't know the reason why - greatly attributable to the hotness of the weather I guess - but it felt like carrying a sack of stones on my back all along... it was very hard.

Today's time came as no surprise after all that:

the heat is not for me. Breathing in the hot air (30-32 Celsius) feels like it has everything but oxygen content. How can you concentrate on being effective this way?

This is when I start longing for Autumn...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése