2010. február 13., szombat

Az elmúlt 3 hónap képekben

Lássuk hát, szép sorjában:

1. November első napjaiban meglátogattam akit kell, itt és ott
2. Aztán megtöltöttük a Főnix Csarnokot Debrecenben...
... és laktam Magyarország egyik igencsak lepukkant kollégiumában
3. Furcsákat ettem Komáromban
4. Itt jönnének a futóverseny képei... de nem futottam. Az oka egy szép sérülés.
Újra kezdem az edzést és pár hónap múlva biztos, hogy ott leszek!

5. "Építettem egy hétvégét" a csapattal
6. Karácsonyoztam és jókat ettem itt is, ott is
7. Szilveszterkor a függönyön át néztem a tűzijátékot...... aztán játszottam egyet a családdal
8. Kirándultam a Holdvilág-árokban
9. Autóztam a hóviharban...
... amikor ilyen volt a táj...
... és ilyenek a kertben a fákÍgy értünk el a MOST-ig.
Kimaradtak a kreatív részek, de azzal most nem sokat vesztetek. :)
Igyekszem ez után gyakrabban megjelenni, hiszen folyton történik valami.

1 megjegyzés:

  1. Az is jó, ha látlak, olvaslak (itt),vagy hallak telefonon,de ez nem ment föl az alól,hogy élőben is megmutasd magad.Régen időszerű lenne egy nagy beszélgetés.
    Örülök a blogodnak,és külön annak,hogy ilyen jól fényképezel!

    VálaszTörlés